تولید محتوا چقدر اهمیت دارد؟
نوشته شده توسط : ساحل

گارش و تولید محتوای با کیفیت ، از دسته های کلیدی در استراتژی آنلاین است.

هم در بحث وبسایت و هم در شبکه های اجتماعی این مسأله اهمیت دارد. چه بسا دیده باشید که در بعضی از کانال ها یا تارنگار ها حتی صفحات مجازی، به راستی هیچ اطلاعات آموزنده ای یا سرگرم کننده ای برای مخاطب هاشون ندارند!

کیفیت در محتوا خیلی مهم است.

به طوری که اگر درونمایه با کیفیت، شیوا و روان نباشد و قادر به انتقال پیام شما نباشد خیلی راحتتر میتواند باعث شود که بازدید کننده از صفحه شما خارج شود و دیگر به صفحه شما سرنزند.

محتوا باید به نوع ای باشد تا مخاطب را در صفحه نگه دارد.

شاید با خودتان بگویید چگونه اینکار را سپریدن دهیم ما که حرفه ای نیستیم؟

قرار نیست که در بی گمان یک نویسنده ای حرفه ای در صفحه تان مطلب بگذارید ولی با رعایت یکسری از اصول مثل: روان بودن متن، خلاقیت در برپایی متن و... میتوانید باعث درک مطلب شما بدست بازدیدکننده شوید. این دقیقا همان دلیلی است که شما برایش پست یا مطلب منتشر میکنید.

بعد از این شایستن برونرفت کاربر از صفحه تان کمتر میشود. اگر سایت دارید اینکار باعث افزایش سئو سایتتان خواهد شد.چون گوگل متوجه خواهد شد که بازدیدکننده های سایت شما زمان زیادی را در سایت شما میمانند و به صفات مختلفی در سایت سر میزنند.

چرا باید برای شبکه های اجتماعی خود محتوا با کیفیت تولید کنیم؟

وقتی شما یک مطلب حرفه ای و بدون غلط املایی و وانگهی از نظر محتوایی، قابل خواستن ارائه میکنید؛ باعث میشود که خویش شما هم کاملا حرفه ای به عقیده بیاین و بازدیدکننده خیلی اغلب و بهتر به شما اعتماد میکند.

اینکار باعث این میشود که بازدیدکننده های همیشگی، وفادار به شما باشند.

ودر نهایت اینکه این موارد باعث میشود که در شبکه های اجتماعی با استقبال خیلی بیشتری روبه رو شوید و پست های شما به دفعات اکثریت به اشتراک گذاشته شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: